۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
Thursday, April 25, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو

فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
مرخصی تحصیلی برای دانشجویان به چه صورت انجام می‌گردد؟ مرخصی تحصیلی برای دانشجویان به چه صورت انجام می‌گردد؟
درخواست مرخصی تحصیلی فقط در بازه انتخاب واحد امکان پذیر است و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته به مدت 2 نیمسال و برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به مدت یک نیمسال امکان پذیر است. جهت ثبت این درخواست باید به پرتال آموزشی خود مراجعه نمایید. راهنمای کامل ثبت درخواست الکترونیکی: http://www.torbath.ac.ir/page-amoozesh/fa/3/form/pId1168
مراحل درخواست پرونده در کمیسیون موارد خاص داخل دانشگاه و کمیسیون استان؟ مراحل درخواست پرونده در کمیسیون موارد خاص داخل دانشگاه و کمیسیون استان؟
- تعیین وضعیت دانشجویان با مراجعه به کارشناسان آموزش پس از ثبت نهایی نمرات (داخل - استان)
- ثبت نام در سامانه سجاد و ثبت درخواست کمیسیون توسط دانشجو (داخل - استان)
- مشخص نمودن نوع درخواست کمیسیون ( تمدید سنوات – بازگشت به تحصیل – مرخصی تحصیلی و....) (داخل - استان)
- بارگذاری تصویر فیش واریزی بررسی کمیسیون موارد خاص (داخل - استان)
- بارگذاری مستندات لازم مبنی بر خاص بودن مشکل دانشجو. (داخل - استان)
- تکمیل فرم ها مرکز مشاوره و تحویل به کارشناس کمیسیون موارد خاص(داخل - استان)
- تکمیل فرایند بررسی پرونده دانشجو در بخش کمیسیون موارد خاص سامانه سجاد توسط مدیر آموزش–کارشناس آموزش
- مرکز مشاوره و دبیر کمیسیون بررسی موارد خاص (داخل - استان)
- پرداخت هزینه بررسی درخواست در کمیسیون استانی در سامانه سجاد توسط دانشجو( استان)
- بررسی پرونده دانشجو در کمیسیون موارد خاص (داخل - استان)
- مشاهده رای کمیسیون در سامانه سجاد(داخل - استان)
مدارک لازم برای درخواست وام چه هستند؟ مدارک لازم برای درخواست وام چه هستند؟
سند تعهد محضری، گواهی کسر اقساط از حقوق و شماره حساب فعال بانک تجارت صرفاً به نام خود دانشجو (در هر شعبه ای از کشور)
فرآیند پرداخت بدهی و درخواست تسویه حساب چگونه است؟ فرآیند پرداخت بدهی و درخواست تسویه حساب چگونه است؟
پس از واریزکامل اقساط دفترچه و یا واریز کل بدهی می توانید از قسمت پورتال دانشجویی صندوق رفاه، بخش تسویه حساب ،درخواست تسویه را انتخاب وشماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.و سپس تسویه توسط اداره رفاه دانشگاه صادر می گردد.
رمز عبور ورود به پورتال را فراموش کرده ام، چه کنم؟ رمز عبور ورود به پورتال را فراموش کرده ام، چه کنم؟
پاسخ الف: در پورتال دانشجویی صندوق بخش "کلمه عبور خود را فراموش کرده ام" توسط دانشجو انتخاب و با ثبت کد ملی و شماره همراه و انتخاب کلمه عبور جدید، برای دانشجو پیامک می شود.
پاسخ ب: در صورت عدم ارسال کلمه عبور از طریق سیستم به موبایل دانشجو، با مراجعه به امور دانشجویی دانشگاه به روز رسانی کلمه عبور از طریق پرونده پورتال دانشجویی صورت می پذیرد.
در هنگام ثبت وام در پورتال دانشجویی با پیغام "خطای نداشتن شماره حساب" مواجه می شویم؟ در هنگام ثبت وام در پورتال دانشجویی با پیغام "خطای نداشتن شماره حساب" مواجه می شویم؟
درصورت نداشتن شماره حساب درپرونده دانشجویی، دانشجو قبل از ثبت تقاضای وام های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن می بایست شماره حساب بانک تجارت به نام خود را برای دانشگاه ارسال نماید. ثبت شماره حساب می‌بایست توسط کارشناس اداره رفاه دانشگاه صورت پذیرد. لازم به ذکر است در صورت تقاضای وا م شهریه نیازی به ارسال شماره حساب دانشجو نمی باشد.
در هنگام ثبت وام در پورتال توسط دانشجو، پیغام" ثبت وام برای دانشجویان شاغل امکان پذیر نیست" می‌دهد. علت چیست؟ در هنگام ثبت وام در پورتال توسط دانشجو، پیغام" ثبت وام برای دانشجویان شاغل امکان پذیر نیست" می‌دهد. علت چیست؟
مطابق آیین نامه و قانون صندوق رفاه، اعطای وام به جز وام شهریه به دانشجویان شاغل ممنوع می باشد مگر اینکه دانشجو نامه استعلام از بیمه خود مبنی بر عدم اشتغال یا زنان خانه دار یا خویش فرما بودن را تهیه و توسط اداره رفاه دانشگاه از طریق درخواست کار، قسمت کنترل مشخصات تحصیلی، در بخش درخواست وضعیت اشتغال ارسال نماید تا توسط کارشناس صندوق مورد بررسی قرار گیرد.
در هنگام ثبت نام دانشجو، نام دانشگاه یا رشته، گزینه مورد نظر ثبت نمی شود. در هنگام ثبت نام دانشجو، نام دانشگاه یا رشته، گزینه مورد نظر ثبت نمی شود.
در صورت وجود هرگونه مشکلی، در قسمت بالای سمت راست صفحه Internet Explorer، بر روی setting کلیک کرده و سپس بر روی گزینه compatibility view ، کلیک نموده و آدرس سامانه را به این شکل bp.swf.ir در آن وارد کرده و بر روی add کلیک کنید. مشکل برطرف خواهد شد.
در صورتی که وجه پرداختی از حساب کسر شده اما به پرونده انتقال نیافته است چه باید کرد؟ در صورتی که وجه پرداختی از حساب کسر شده اما به پرونده انتقال نیافته است چه باید کرد؟
اگر پس از کسر مبلغ از حساب به مدت 72 ساعت وجه پرداختی به حساب دانش آموخته بازنگردد، می بایست پس از دریافت صورتحساب(گردش 72 ساعته حساب از لحظه پرداخت)، آن را به دانشگاه ارائه نماید تا به صندوق رفاه دانشجویان ارجاع داده شده و بررسی شود.
در صورتی که مبلغ بدهی را دوبار واریز نموده باشیم چه باید کرد؟ در صورتی که مبلغ بدهی را دوبار واریز نموده باشیم چه باید کرد؟
درصورتیکه دانش آموخته بدهی های دیگری داشته باشد مبلغ واریز شده از مانده بدهی های دیگر دانشجو کسر می گردد و در غیر اینصورتپس از صدور تسویه حساب، مبلغ اضافه واریزی از طریق صندوق قابل برگشت است.
در صورتی که در مقطع تحصیلی بالاتر در حال تحصیل هستیم و دفترچه مقطع قبلی به تعویق افتاده، اقساط وام مقطع تحصیلی قبلی چه زمانی دوباره به جریان می افتد؟ در صورتی که در مقطع تحصیلی بالاتر در حال تحصیل هستیم و دفترچه مقطع قبلی به تعویق افتاده، اقساط وام مقطع تحصیلی قبلی چه زمانی دوباره به جریان می افتد؟
اقساط وام مقطع قبلی دانشجو، پس از پایان آخرین نیمسال مجاز تحصیل وی به جریان خواهد افتاد. بنابراین برای مثال، دانشجوی کارشناسی ارشدی که در مقطع کارشناسی از وام های صندوق رفاه دانشجویان استفاده نموده نهایتاً در پایان پنجمین نیمسال تحصیل خود می بایست به پورتال دانشجویی خود مراجعه و نسبت به بازپرداخت اقساط مقطع کارشناسی خود اقدام نماید. در غیر این صورت هنگام مراجعه برای تسویه حساب مقطع بالاتر ممکن است اقساط معوقه و جریمه مربوط به مقطع قبل داشته باشید که قبل از تسویه آنها، درج پایان تحصیل و ادامه روند فراغت از تحصیل برای وی غیرممکن خواهد بود.
در صورت وجود وقفه بین پایان سنوات مجاز مقطع قبل و تاریخ قبولی در مقطع بالاتر، بازپرداخت دفترچه از چه زمان شروع خواهد شد؟ در صورت وجود وقفه بین پایان سنوات مجاز مقطع قبل و تاریخ قبولی در مقطع بالاتر، بازپرداخت دفترچه از چه زمان شروع خواهد شد؟
درخصوص دانشجویان مرد مشمول، مدت زمان وقفه، از مدت زمان انتظار درنظر گرفته شده (دو سال و نه ماه) برای شروع بازپرداخت کسر خواهد شد – بدین شکل که اگر تحصیل شما در دوره کارشناسی حتی 11 ترم طول کشیده باشد، و یک سال نیز بین فارغ التحصیلی در کارشناسی و قبولی در کارشناسی ارشد وقفه داشته یاشید، (با توجه به اینکه سنوات مجاز تحصیل در مقطع کارشناسی 10 ترم است) از پایان ترم 10 تا زمان قبولی در مقطع کارشناسی ارشد از 2 سال و نه ماه کسر خواهد شد و شروع بازپرداخت شما طی تحصیل در دوره کارشناسی ارشد خواهد بود.
دیگر دانشجویان (خانم ها و غیرمشمولان)، مدت زمان انتظار برای شروع بازپرداخت تنها 9 ماه است و مدت زمان وقفه، از مدت زمان انتظار درنظر گرفته شده (نه ماه) برای شروع بازپرداخت کسر خواهد شد.
در صورت قبولی در مقطع بالاتر، تکلیف دفترچه قسط چه می شود؟ در صورت قبولی در مقطع بالاتر، تکلیف دفترچه قسط چه می شود؟
در صورت قبولی در مقطع بالاتر، به اداره رفاه دانشجویان دانشگاه محل تحصیل (مقطع بالاتر) مراجعه نمایید، و یا شخصا نسبت به ثبت مقطع تحصیلی جدید در پورتال اقدام نمایید تا با ثبت مقطع تحصیلی جدید در سامانه صندوق رفاه دانشجویان، باقی مانده بدهی شما به مقطع تحصیلی جدید انتقال یابد.
دانشجو برای ثبت نام در پورتال با پیغام "عدم همخوانی شماره تلفن همراه با مشخصات دانشجو" مواجه می گردد.علت چیست؟ دانشجو برای ثبت نام در پورتال با پیغام "عدم همخوانی شماره تلفن همراه با مشخصات دانشجو" مواجه می گردد.علت چیست؟
با توجه به فعال سازی وب سرویس شاهکار در خصوص امکان احراز مالکیت شماره همراه متقاضیان وام صندوق، اگرشماره به نام دانشجو نباشد میبایست به یکی از دفاتر همراه اول، ایرانسل یا رایتل مراجعه و نسبت به ثبت نام قطعی شماره همراه به نام دانشجو اقدام نماید و سپس شماره همراه دانشجو در سیستم اتوماسیون جامع صندوق ثبت گردد. لازم به ذکر است دسترسی ارسال پیامک های تبلیغاتی جهت ارسال پیامک کد صحت سنجی نباید مسدود و یا بسته باشد.
حذف ترم به چه صورت می‌باشد؟ حذف ترم به چه صورت می‌باشد؟
درخواست حذف ترم مربوط به پس از زمان انتخاب واحد بوده و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته به مدت 2 نیمسال و برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به مدت یک نیمسال امکان پذیر است. جهت ثبت این درخواست باید به پرتال آموزشی خود مراجعه نمایید. راهنمای کامل ثبت درخواست الکترونیکی: http://www.torbath.ac.ir/page-amoozesh/fa/3/form/pId1168
چه زمانی برای تسویه حساب وام ها به اداره رفاه مراجعه کنیم؟ چه زمانی برای تسویه حساب وام ها به اداره رفاه مراجعه کنیم؟
باید توجه داشت که قوانین صندوق رفاه دانشجویان با قوانین آموزشی متفاوت است و سنوات مجاز تحصیل را به شرح زیر تعیین می کند و بلافاصله پس از پایان سنوات مجاز می بایست جهت جلوگیری از مواجهه با اقساط معوقه و جریمه احتمالی برای تعیین تکلیف بدهی به اداره رفاه دانشجویان مراجعه نمایید.
کارشناسی پیوسته: 10 نیمسال
کاردانی، کارشناسی ناپیوسته وکارشناسی ارشد ناپیوسته: 5 نیمسال
چگونه درخواست کمیسیون موارد خاص ثبت نمایم؟ چگونه درخواست کمیسیون موارد خاص ثبت نمایم؟
کلیه درخواست های مربوط به کمیسیون موارد خاص (دانشگاه و استان) صرفاً از طریق سامانه سجاد بررسی می گردد. لذا ضروری است دانشجویان محترم از این سامانه برای ثبت درخواست های کمیسیون موارد خاص استفاده نمایند.
پس از تکمیل ثبت نام در سامانه سجاد:
منوی خدمات ---------> اداره کل دانشجویان داخل ---------> کمیسیون موارد خاص
آدرس سامانه سجاد، راهنمای ثبت نام و ثبت درخواست در سامانه:
آدرس سامانه سجاد: http://portal.saorg.ir
راهنمای ثبت نام در سامانه: https://b2n.ir/684824
راهنمای ثبت درخواست در سامانه: https://plink.ir/yb1ca
پس از صدور رای کمیسیون موارد خاص چه باید کرد؟ پس از صدور رای کمیسیون موارد خاص چه باید کرد؟
در صورت موافقت کمیسیون با درخواست، مراجعه به کارشناسان آموزش دانشگاه و پیگیری جهت اجرای رای کمیسیون صادر شده
پس از ثبت نام در منوی مورد نظر گزینه کمیسیون موارد خاص را مشاهده نمی شود؟ پس از ثبت نام در منوی مورد نظر گزینه کمیسیون موارد خاص را مشاهده نمی شود؟
خدمات قابل نمایش برای هر متقاضی، متناسب با اطلاعات وارد شده در پروفایل شخص تنظیم می گردد. لذا از تکمیل بودن اطلاعات پروفایل خود (اطلاعات شخصی و همه مقاطع تحصیلی- چه در حال تحصیل یا فارغ التحصیل) اطمینان پیدا کنید دقت نمایید در ویرایش پروفایل قسمت مقاطع تحصیلی یک مقطع دانشگاهی با وضعیت غیر از دانش آموخته داشته باشید.
به چه طریقی از روند بررسی مراحل پرونده و رای کمیسیون موارد خاص مطلع بشویم؟ به چه طریقی از روند بررسی مراحل پرونده و رای کمیسیون موارد خاص مطلع بشویم؟
از آنجا که در خواست های ثبت شده، در هر مرحله از روند بررسی ممکن است نیازمند بازبینی و اصلاح از سوی دانشجو باشد، اکیداً توصیه می‌گردد صفحه خود را در سامانه سجاد به طور مرتب چک نمائید تا در صورت نیاز، اصلاحات لازم را انجام دهید. رای های کمیسیون استان 72 ساعت پس از ارسال پرونده به شورای استانی و رای کمیسیون داخل دانشگاه 24 ساعت بعد از تشکیل جلسه کمیسیون در صفحه شخصی دانشجو در سامانه سجاد قابل مشاهده خواهد بود.
برای ورود به پورتال برای ثبت نام و ثبت درخواست وام از چه مرورگری استفاده کنیم؟ برای ورود به پورتال برای ثبت نام و ثبت درخواست وام از چه مرورگری استفاده کنیم؟
برای ثبت نام در پورتال و برای ثبت درخواست وام در پورتال، تنها و تنها از مرورگر Internet Explorer و از طریق رایانه استفاده کنید.
برای ورود به پورتال برای بازپرداخت اقساط از چه مرورگری استفاده کنیم؟ برای ورود به پورتال برای بازپرداخت اقساط از چه مرورگری استفاده کنیم؟
برای بازپرداخت اقساط وام در پورتال (bp.swf.ir )، از مرورگرهای Google Chrom و یا Internet Explorer استفاده کنید. درغیر این صورت سیستم خطا می دهد.
برای نیمسال اول 1400-1399 مرخصی تحصیلی به چه صورت خواهد بود؟ برای نیمسال اول 1400-1399 مرخصی تحصیلی به چه صورت خواهد بود؟
طبق مصوبات سی و یکمین جلسه ستاد مبارزه با بیماری کووید 19 (مورخ 99/5/11): دانشجویانی که به هر دلیل نمی‌خواهند در نیمسال جدید (نیمسال اول و دوم 1400-1399) ثبت‌نام کنند می‌توانند از مرخصی بدون احتساب در سنوات تحصیلی استفاده کنند. برای ثبت این درخواست کافی‌است در پرتال آموزشی خود، در بخش درخواست‌های آموزشی، گزینه "مرخصی تحصیلی" را انتخاب و ثبت نمایید.
بازپرداخت وام ها به چه صورت است؟ بازپرداخت وام ها به چه صورت است؟
وام ودیعه مسکن بدهی غیرقابل تقسیط است که بلافاصله پس از پایان سنوات مجاز تحصیل می بایست به طور یکجا از طریق سامانه بازپرداخت شود؛ و جهت وام های دیگر، پس از پرداخت 10% از کل بدهی، دفترچه اقساط با حداقل قسط دو میلیون ریال صادر خواهد شد.
آیا در صورت ارسال مدارک حتما با درخواست موافقت خواهد شد؟ آیا در صورت ارسال مدارک حتما با درخواست موافقت خواهد شد؟
خیر ارسال مدارک لزوما به معنی موافقت با درخواست نیست. اعضاء کمیسیون بررسی موارد خاص پس از رویت و بررسی کلیه مدارک در هر پرونده، تصمیم گیری خواهند نمود.
آیا در ترم 9 کارشناسی، و ترم 5 ارشد می توان وام درخواست کرد؟ آیا در ترم 9 کارشناسی، و ترم 5 ارشد می توان وام درخواست کرد؟
در صورتی که در کل ترم های تحصیلی از همه وام ها استفاده کرده اید، خیر؛ ولی اگر حتی در یک ترم از وام مورد نظر بهره مند نشده اید، بله، فقط و فقط، در ترم 9 کارشناسی، و ترم 5 ارشد، کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می توانید آن وام را درخواست کنید.
شرایط اخذ درس مجازی به چه صورت می‌باشد؟ شرایط اخذ درس مجازی به چه صورت می‌باشد؟
شرایط اخذ درس مجازی:
اخذ درس مجازی صرفاً در شرایطی امکان پذیر است که دانشجو با اخذ آن درس و با احتساب سایر دروس اخذ شده در همان ترم، فارغ‌التحصیل گردد.
درس مورد نظر نباید به‌صورت حضوری ارائه شده باشد و یا درصورت ارائه تداخل داشته باشد.
برای دانشجویانی که در ترم های قبلی انتخاب واحد دستی انجام می دادند؛ به صورت الکترونیکی، به چه صورت انجام می‌گیرد؟ برای دانشجویانی که در ترم های قبلی انتخاب واحد دستی انجام می دادند؛ به صورت الکترونیکی، به چه صورت انجام می‌گیرد؟
لطفا این صفحات را مطالعه نمایید:
 http://www.torbath.ac.ir/R-RSiZrHM
 http://torbath.ac.ir/R-aT0AX2Z
آیا در صورت عدم اتمام دروس پروژه، کارآموزی و ... پس از پایان مهلت، باید آن را دوباره اخذ نمود؟ آیا در صورت عدم اتمام دروس پروژه، کارآموزی و ... پس از پایان مهلت، باید آن را دوباره اخذ نمود؟
اگر در مهلت مشخص شده پروژه به اتمام نرسد، نمره صفر درج خواهد شد و دانشجو باید در ترم بعد با رعایت قوانین سنوات مجاز تحصیلی آن را اخذ نماید
‌سقف ‌‌مجاز انتخاب‌ واحد در هر ترم چقدر است؟ ‌سقف ‌‌مجاز انتخاب‌ واحد در هر ترم چقدر است؟
ماده 7 آیین نامه آموزشی: دانشجو در هر نیمسال تحصیلی لازم است حداقل 12 و حداکثر 20 واحد درسی انتخاب کند. حداکثر واحد مجاز انتخابی در دوره تابستان 6 واحد درسی است.
تبصره 1: اگر میانگین نمرات دانشجویی در یک نیمسال حداقل 17 باشد، در اینصورت دانشجو با تأیید گروه آموشی در نیمسال تحصیلی بعد می‌تواند حداکثر تا 24 واحد درسی اخذ نماید.
تبصره 2: چنانچه دانشجو در نیمسال آخر برای دانش آموختگی، حداکثر 24 واحد درسی باقی داشته باشد، بشرطی که میانگین کل وی بالای 10 باشد، می­تواند تا 24 واحد درسی اخذ نماید.
تبصره 3: در شرایط خاص که دانشجو با گذراندن حداکثر 8 واحد درسی دانش آموخته شود، با تایید گروه آموزشی، می­تواند واحدهای مذکور را در تابستان اخذ نماید.
انتخاب واحد مازاد در چه صورتی امکان پذیر است؟ انتخاب واحد مازاد در چه صورتی امکان پذیر است؟
دانشجویان ترم آخر و ممتاز (معدل بالای 17 در ترم گذشته) درصورت تایید گروه آموزشی می‌توانند تا سقف 24 واحد درسی را انتخاب نمایند.
اطلاعیه نحوه انتخاب واحد الکترونیکی دانشجویان دارای مجوز کمیسیون موارد خاص اطلاعیه نحوه انتخاب واحد الکترونیکی دانشجویان دارای مجوز کمیسیون موارد خاص
کلیه دانشجویانی که در ترم های گذشته و یا ترم جاری، با اخذ مجوز از کمیسیون موارد خاص ادامه تحصیل می دهند نیازی به مراجعه حضوری جهت انتخاب واحد ندارند و می توانند از طریق درخواست "انتخاب واحد با مجوز کمیسیون" ، تصویر مجوز کمیسیون و دروس انتخابی خود را ارسال نمایند تا پس از تایید مدیر گروه و طی سایر مراحل، انتخاب واحد توسط کارشناس گروه انجام گردد. البته رعایت قوانین انتخاب واحد، از جمله: رعایت پیش نیازی، سقف واحد و ... و نیز پیگیری لازم تا ثبت نهایی انتخاب واحد به عهده دانشجو می باشد، لذا بایستی گردش کار انتخاب واحد و نیز تاییدیه ترم خود را بررسی نمائید تا از مشکلاتی که حین انتخاب واحد پیش می آید از جمله : تداخل کلاسی، عدم وجود ظرفیت خالی و ... مطلع گردید.
اخذ درس مجازی در چه صورت امکان پذیر است؟ اخذ درس مجازی در چه صورت امکان پذیر است؟
اخذ درس معرفی به استاد درصورتی ممکن است که دانشجو تمامی واحدهای درسی خود را گذرانده باشد (شامل پروژه، کارآموزی و ...) و جهت فارغ‌التحصیلی فقط 2 درس نظری دیگر برای وی باقیمانده باشد.
لازم به ذکر است نمرات قبلی دانشجو باید امضا دیجیتال شده باشد.
چگونه می‌توانم فرم‌های آموزشی دسترسی پیدا نمایم؟ چگونه می‌توانم فرم‌های آموزشی دسترسی پیدا نمایم؟
فرم‌های آموزشی در آدرس زیر قابل مشاهده و دانلود می‌باشد:
چگونه می‌توانم به آیین نامه آموزشی دسترسی پیدا نمایم؟ چگونه می‌توانم به آیین نامه آموزشی دسترسی پیدا نمایم؟
از طریق آدرس زیر می‌توان به آیین نامه ‌های آموزشی دسترسی پیدا کرد:
چگونه می‌توانم از زمان انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف تکدرس و ... اطلاع پیدا نمایم؟ چگونه می‌توانم از زمان انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف تکدرس و ... اطلاع پیدا نمایم؟
تاریخ انتخاب واحد، حذف و اضافه، حذف تکدرس و سایر زمان‌های مهم آموزشی در تقویم آموزشی هر ترم ثبت می‌گردد که در صفحه اصلی سایت دانشگاه قابل مشاهده است.
چگونه می‌توانم از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های حوزه آموزش اطلاع پیدا نمایم؟ چگونه می‌توانم از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های حوزه آموزش اطلاع پیدا نمایم؟
با مراجعه به سایت معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه به آدرس زیر می‌توانید از آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها اطلاع پیدا نمایید:
 
جهت فارغ التحصیلی و تسویه حساب باید چه اقدامی انجام دهم؟ جهت فارغ التحصیلی و تسویه حساب باید چه اقدامی انجام دهم؟
راهنمای کامل تسویه حساب و فارغ التحصیلی به صورت الکترونیکی در بخش راهنمای دانش آموختگان با آدرس زیر موجود است:
جهت ثبت درخواست آموزشی به صورت الکترونیکی چگونه باید اقدام نمایم؟ جهت ثبت درخواست آموزشی به صورت الکترونیکی چگونه باید اقدام نمایم؟
بسیاری از درخواست‌های آموزشی به صورت الکترونیکی قابل انجام می‌باشد. راهنمای کامل ثبت درخواست به صورت الکترونیکی در آدرس زیر موجود است:
 
هزینه درس معرفی به استاد به چه صورت است؟ هزینه درس معرفی به استاد به چه صورت است؟
درس معرفی به استاد شهریه ثابت ندارد و شهریه متغیر با ضریب 2 (دو برابر) محاسبه می شود.
نحوه پرداخت شهریه به چه صورت می باشد؟ نحوه پرداخت شهریه به چه صورت می باشد؟
پرداخت شهریه به صورت الکترونیکی بوده و دانشجو پس از وارد شدن به پورتال دانشجویی، وارد بخش مالی شده و پس از مشاهده کارنامه مالی درقسمت پرداخت الکترونیکی با وارد کردن مبلغ بدهکاری اقدام به پرداخت شهریه می نماید.
مبلغ شهریه هرسال چگونه و برچه اساسی محاسبه می شود؟ مبلغ شهریه هرسال چگونه و برچه اساسی محاسبه می شود؟
شهریه هرسال توسط هیات امنا تعیین میشود و شهریه ثابت درطول دوران تحصیل ثابت بوده و شهریه متغیر براساس مصوبه ، هرسال نسبت به سال قبل درصدی افزایش می یابد.
شهریه ترم تابستان چگونه است؟ شهریه ترم تابستان چگونه است؟
ترم تابستان شهریه ثابت ندارد و شهریه متغیر درهرسال تحصیلی، به میزان یک و نیم برابر شهریه متغیر هر واحد درسی نیم سال تحصیلی قبل از دوره تابستان می باشد.
تخفیف شهریه دانشجویان دارای رتبه (معدل الف) به چه صورت است؟ تخفیف شهریه دانشجویان دارای رتبه (معدل الف) به چه صورت است؟
دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی درصورت احراز رتبه اول، دوم و سوم با حداقل معدل 16 وحداقل 34 واحد اخذ شده درهرسال تحصیلی دربین دانشجویان هم ورودی هر کد گرایش به ترتیب 25% ، 50% و 75 % شهریه همان سال تحصیلی دریافت می‌شود و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد درصورت احراز رتبه اول و یا دوم با حداقل معدل 17 در دوره آموزشی(بدون احتساب واحدهای جبرانی) و در بین دانشجویان هم ورودی هر کد گرایش به ترتیب 25% و 50% شهریه واحدهای درسی و شهریه ثابت اولین سال تحصیلی دریافت می شود.
آیا مرخصی تحصیلی شهریه دارد یا خیر؟ آیا مرخصی تحصیلی شهریه دارد یا خیر؟

چنانچه دانشجوی نوبت دوم از مرخصی با احتساب درسنوات استفاده نماید، موظف به پرداخت شهریه می باشد درغیراینصورت نیازی به پرداخت شهریه نیست.

کتابخانه چه تمهیداتی برای دسترسی اعضای خود به منابع علمی دارد؟ کتابخانه چه تمهیداتی برای دسترسی اعضای خود به منابع علمی دارد؟

در حال حاضر کتابخانه پوشش جامعی در خصوص دسترسی اعضای خود به منابع علمی دارد. منابع علمی را به طور کل به سه دسته می‌توان تقسیم کرد:

1- مقالات علمی پژوهشی فارسی و لاتین: برای مقالات علمی پژوهشی فارسی از دو سامانه مگیران و مگاپیپر استفاده می‌شود. مقالات لاتین نیز از طریق سامانه‌های مگاپیپر و دانش لینک قابل جستجو می‌باشند. در حال حاضر از طریق سامانه‌های فوق دسترسی به 360 پایگاه اطلاعاتی خارجی برقرار است. راهنمای استفاده از این سامانه‎‌ها را می‌توانید در سایت کتابخانه، منوی راهنماها مشاهده نمایید/ 

2- مقالات همایشی: مقالات همایشی فارسی از طریق پایگاه اطلاعاتی سیویلیکا و مقالات همایشی لاتین از طریق پایگاه مگاپیپر در دسترس است/

3- پایان‌نامه‌های فارسی و لاتین: پایان‌نامه‌های فارسی از طریق نسخه بتای پایگاه گنج ایرانداک در دسترس است. دسترسی به این پایگاه از طریق ایرانداک برای تمام دانش‌پژوهان به صورت رایگان فراهم است. در حال حاضر هر عضو این پایگاه می‌تواند در هفته 5 پایان‌نامه به صورت رایگان دانلود کند. این پایگاه نیاز به ثبت نام دارد. پایان‌نامه‌های لاتین از طریق پایگاه مگاپیپر که راهنمای آن در سایت کتابخانه موجود است قابل دانلود می‌باشد/
هر عضو کتابخانه حداکثر چند کتاب می‌تواند امانت بگیرد؟ هر عضو کتابخانه حداکثر چند کتاب می‌تواند امانت بگیرد؟

هر دانشجو حداکثر 3 کتاب؛

هر عضو حق التدریس حداکثر 3 کتاب؛

هر عضو هیات علمی حداکثر 5 کتاب؛

هر کارمند حداکثر 5 کتاب؛

نرم‌افزار مورد استفاده کتابخانه چیست؟ نرم‌افزار مورد استفاده کتابخانه چیست؟
کتابخانه در حال حاضر از نرم‌افزار کتابخانه‌ای سیمرغ استفاده می‌کند
نحوه درخواست خرید کتاب به چه صورت است؟ نحوه درخواست خرید کتاب به چه صورت است؟
کلیه درخواست‌ها باید از طریق مدیران گروه‌های آموزشی به صورت مجتمع برای معاونت محترم آموزشی و پژوهشی ارسال و پس از تایید ایشان از طریق کتابخانه خریداری گردد.
نحوه جستجوی منابع کتابخانه چگونه است؟ نحوه جستجوی منابع کتابخانه چگونه است؟
برای آشنایی با نحوه جستجو در سامانه کتابخانه به سایت کتابخانه، منوی راهنماها/ راهنمای استفاده از منابع کتابخانه مراجعه فرمایید
<<   <  1 2  >   >>  
Powered by DorsaPortal