۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
Saturday, April 20, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
12
مرداد
1400
پنجمین همایش مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه تربت حیدریه
دانشگاه تربت حیدریه در برنامه ای 2 روزه اقدام به مشاوره انتخاب رشته و هدایت تحصیلی به صورت رایگان به پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 1400 منطقه تربت حیدریه از 16 و 17 مرداد نموده است. طبق این طرح داوطلبان می توانند با مراجعه به اساتید مجرب دانشگاه تربت حیدریه که ساعت 17 الی 19 در مسجد جامع شهر تربت حیدریه استقرار یافته اند برای انتخاب رشته راهنمایی لازم را دریافت نمایند.
دکتر علیرضا صالحان نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه گفت: در سال 1400 برخلاف سال‌های گذشته هر دو فرآیند انتخاب رشته‌ داوطلبین کنکور سراسری و نیز داوطلبین متقاضی شرکت در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها (صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) به‌صورت همزمان و در تاریخ 14 الی 20 مرداد 1400 برگزار خواهد شد.
لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای رسالت علمی، آموزشی و اجتماعی دانشگاه تربت حیدریه جهت مشاوره انتخاب رشته و هدایت تحصیلی و نیز شناسایی قابلیت‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه، تعدادی از اساتید مجرب دانشگاه تربت حیدریه به مدت 2 روز در مورخه 16 و 17 مرداد ماه، ساعت 17 الی 19 در محل مسجد جامع شهر تربت حیدریه حضور یافته و ضمن برگزاری کارگاه های آموزشی، مشاوره انتخاب رشته و هدایت تحصیلی و معرفی رشته های تحصیلی، داوطلبان را با آینده شغلی رشته های مختلف تحصیلی و نیز مزایای انتخاب دانشگاه های بومی آشنا می کنند که داوطلبین با مراجعه به این پایگاه می توانند از این خدمات بهره مند شوند.
لازم به ذکر است این طرح به صورت متوالی در چهار سال گذشته نیز در مسجد جامع شهرستان تربت حیدریه برگزار شده که با استقبال داوطلبان مواجه شده است. 


    تعداد بازدید:
    1625
    نویسنده:
    روابط عمومی
    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    سایر خبرها
    Powered by DorsaPortal