۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
Wednesday, April 24, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
22
دي
1400
دکتر زلفی گل وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی سرپرست دانشگاه تربت حیدریه را منصوب نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر خاشعی آورده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه تربت حیدریه» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر «محمدحسن فتحی نسری» رئیس سابق دانشگاه تربت حیدریه در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر عباس خاشعی (1360) دارای دکترای علوم و مهندسی آب، عضو هیات علمی با مرتبه استاد تمام در دانشگاه بیرجند است که معاونت آموزشی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه بیرجند نیز در کارنامه اجرایی وی به چشم می‌خورد.


  • عکس_0

تعداد بازدید:
1625
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal