۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
Thursday, March 28, 2024
سال 1402 مهار تورم و رشد تولید
جستجو
29
دي
1400
جلسه دانشگاه تربت حیدریه در راستای همکاری با اداره جهاد کشاورزی شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه
روز سه شنبه 28 دیماه 1400 جلسه ای در راستای همکاری دانشگاه تربت حیدریه با اداره جهاد کشاورزی شهرستان، با حضور دکتر خاشعی ریاست دانشگاه تربت حیدریه و مهندس محمدی ریاست اداره جهاد کشاورزی و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه و کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان در محل سالن جلسات شهید سردارسلیمانی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر خاشعی رییس دانشگاه تربت حیدریه ضمن عرض خیر مقدم به ریاست و کارکنان اداره جهاد کشاورزی، از امضای تفاهم نامه همکاری با جهاد کشاورزی شهرستان ابراز خرسندی نمود.
دکتر خاشعی عنوان نمود: ارتباط قوی بین دانشگاه و اداره جهاد کشاورزی باعث می شود که از پتانسیل های موجود در دو مجموعه استفاده های بهینه ای شود.
رییس دانشگاه تربت حیدریه یادآور شد: حقیقتاً تمام تحقیقات دانشگاه باید در مزارع کشاورزی انجام شود و با توجه به اینکه ماموریت اصلی دانشگاه تربت حیدریه طبق آمایش وزارتخانه در حوزه کشاورزی و مهندسی می باشد لذا بازوی توسعه کشاورزی، اداره جهاد کشاورزی و دانشگاه است.
دکتر خاشعی در راستای ارتباط بهتر کشاورزان و دانشگاه پیشنهادات ارزنده ای از قبیل ارتباط کشاورزان با پژوهشکده زعفران در راستای تحقق طرح های کاربردی خوبی که ارائه شده عنوان نمود.
در ادامه مهندس محمدی ریاست اداره جهاد کشاورزی نیز کما فی السابق نسبت به ارتباط دانشگاه و اداره جهاد کشاورزی در راستای اجرای برنامه های کاربردی و پژوهشی ابراز امیدواری نمود.

  • عکس_0
  • عکس_1
  • عکس_2
  • عکس_3

تعداد بازدید:
875
نویسنده:
روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
سایر خبرها
Powered by DorsaPortal